idag på hööks köpte jag. (vi)....

Nu är jag hemma igen, efter en lång dag på hööks och ute med hundarna... :)

Åkte dit med anna & jossi ;).

Åkte till Hööks vid 11, var där vid halv 1-1 ungefär, tar ju ca. 2 timmar dit med buss! :o

iallafall, jossi köpte ett rosa halsband till Mickey och jag ett brunt, så delade vi på kopplet. :)

Sen åt vi mc donald´s och sen åkte vi hem, så hämtade vi Annas 2 hundar (hozz & hazel <3), så

gick vi ut med alla 3 hundarna. Nu är jag hemma igen och klockan är snart 7 :).

Orkar nog inte blogga mer idag.. får se ifall det kommer något inlägg ikväll,

för ikväll ska jag bara softa, äta godis, lyssna på justin bieber, och självklart kolla finalen - hoppas Barca vinner nu bara!!! :o

Bilder på sakerna:

Rosa Halsband 39 kronor.

Var jättegulligt på han, även om ser ut

som en tjej i det ... ^^

Jossi köpte det.

Brunt halsband 39 kronor.

Han var asfin i det tycker jag! :)

Jag köpte det till honom.

Brunt koppel 79 kronor.

Vi köpte det mest för att kunna matcha det med det bruna halsbandet

jag köpte till honom, för blir fult att blanda brunt & svart..

men kan ju köpa flera bruna halsband vi kan använda det till! :)

Jag & jossi delade på pengarna till att köpa det, men jossi betalade mest.

 

Det var allt! :)

 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej, vilken storlek var det på halsbanden ni köpte? För jag vill köpa ett sånt til min hund men hon har 25-30cm på sina halsband.

2011-06-02 @ 19:54:38
URL: http://dressyrfjordingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0