Mig själv!

Eftersom jag startar om bloggen tänkte jag berätta lite om mig själv!
Jag heter Melinda Berg, är 13 år (fyller 14 i juli) Bor i Göteborg.
Jag älskar djur, speciellt hästar.
Jag rider på Alleby ridskola, och där var min älsklingshäst en liten shettis som hette
Donna, världens bästa ponny!
Nu är hon död, pga fång.
Så nu gillar jag Wille, Tingeling, Musse, Putte & Nicke & min gamla sommarponny Cayenne!♥
Jag fotar med en Canon EOS 1000D.
Jag har 2 katter, 2 kaniner, fiskar och 1 hund. ♥
Finns inte så mycket mera att säga om mig!

Har inga bilder på mig på denna datan, men aja.
Här under är bilderna på hästarna & Djuren! Alla är uppklickbara!

hhhhhhh
Donna & Jag     -        Wille & Jag       -       Jag & Cayenne     -    Jag & Musse
hhhhhhh
Jag & Tingeling        -       Jag & Putte       -     Jag & Nicke
hhhhej
Snowie         -          Nala               -          Mickey
hh
Simba                     -       Kantarell
hej

Kommentarer
Postat av: anonym

Hej, kan inte du göra en kategori "Hot or Not" ?

Om du vet vad det är!!!!

2011-03-27 @ 23:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0