Läs Läs Läs!

Redan gjort 10 inlägg på 1 dag! (11 med detta)
Hoppas det fortsätter såhär! :D
Nä, det kommer det inte göra hehe... fast ska iallafall försöka
vara aktiv hela tiden!
Men kom ihåg, ju mer nu komenterar destu fler inlägg!
Ifall jag inte får några komentarer alls så blir det inte lika roligt
att blogga och då kommer det bli dåligt med uppdatering.
Tänk på det!
så skyll inte på mig om jag inte bloggar bra,
då de är ni som inte komenterar bra! hihi. :D
+ Det är jag som fotat alla bilder jag lägger upp på bloggen!
Använder inte andras bilder.
Ifall det skulle någon gång hända att jag skulle göra det, då skriver jag det.
Annars är de alltid jag som är fotografen,
och även om det är din favvoponny eller något sånt så kan du inte bara ta bilden,
för det är jag som fotat, och du får fråga innan!
Ingen får ta bilder av mig utan tillåtelse, då blig jag arg. hehe ;)!
Fråga alltid först och vänta på svar!
Copyright på alla mina bilder!

he
Aaaw, så gulliga!
Det är Putte & Musse på bilden,
ser ni att båda blundar? så söta!

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0