Dygna?

Klockan är 00:48 och jag och jossi har bestämt att vi ska dygna! ;d
Vi har skola imorgon, men aja.. vi e smarta
Men tror vi klarar det, vet inte om jag kommer somna.. ha ha!
Efter det ska vi till Alleby (imorgon då!), och kommer nog massa kort på onsdag då!
Var bara det jag skulle skriva.. hehe. ;)



h
En bild jag tog när vi precis hade fått systemkameran.. :P
(orkade inte leta efter en annan..!)


Uppdaterar nog inte imorgon, för ska till alleby och har då inte tillgång
till data, och kommer hem vid 9 ungefär.
Orkar nog inte sätta på datan, för dygnar ju idag, så kommer nog
sova direkt när jag kommer hem.
Men kommer nog massor med uppdatering på onsdag!

+ k o m m e n t e r a   m e r a !

hej


Kommentarer
Postat av: Fannii

guud va man längtar till sommar när man ser bilder..! :O

2011-03-31 @ 20:56:40
URL: http://mankam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0