Dagen.

Idag har jag studiedag, och när Frida (fridajohanssons.blogg.se) har slutat skolan kommer hon hit!
Vi ska åka till Backaplan antagligen och gå in i olika affärer.
Tror nog vi kan gå till Myone, ska nog köpa något där!
Inte säkert, men ska titta runt och se ifall jag hittar något jag har råd med / vill ha. :)
Så nu ska jag typ sminka mig, duscha och lite annat!
Sen kan jag se ifall jag hittar på något mer inlägg att lägga upp! ;)

hehe
En bild på Frida & Hennes älsklingshäst Melde! <3

hej
Min hund hoppar! ;)
Hittade inte sakerna till det lila hindret, asså de riktiga, så
fick ta spö:n haha!
Sen tog jag 2 rycktlådor... x)
Han klarade det :D han e grym!
hh
Sen en framifrån! :)
Världens bästa lilla hund!

hej

Kommentarer
Postat av: frida

vi hade jättekul! <3

loveu <3

2011-03-28 @ 20:01:30
URL: http://fridajohanssons.blogg.se/
Postat av: fisenleonora

naw, vad söt ;)<3

2011-03-28 @ 21:36:42
URL: http://leonoraoolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0