Bloggar jag följer!

Tänkte skriva upp de bloggar jag följer/läser dagligen!

Kissies.se - Läser varje dag!
Ciclista.blogg.se - Läser varje dag, vill bara ha mer uppdatering! ;)
Josefinebergling.blogg.se - Läser varje dag, mer uppdatering! (min syster :P)
Fokis.se - Läser varje dag!
Fridajohanssons.blogg.se - Läser oftasts dagligen, uppdatera mera! :)
Dressyrmupparna.se - Läser varje dag!
Johannagrant.shapemeup.se - Händer att jag går in då & då.
TeamSL.blogg.se - Läser varannan dag typ, går ofta in när jag har tråkigt.
Coronaonslow.blogspot.com - Läser varje dag.
Ztreliin.blogg.se - Läser varje dag!
Ponnyfrid.blogg.se - Läser varje dag! Uppdaterar rätt så bra, fast hon ska ta bort den bloggen
då hon och sina 2 kompisar (felicia & fanny) har gjort en ny blogg som säkert kommer bli superbra!
Fannyysphoto.blogg.se - Läser varje dag, bra uppdatering.

Tror inte jag glömt någon blogg nu!

Sen händer det att jag klickar in på massor av andra bloggar, t.ex kenzas, annies, hannas m.fl! :)

hej

Kommentarer
Postat av: evelina & maxima

du får gärna läsa min varje dag, och kommentera :*

puss!

2011-03-29 @ 18:04:50
URL: http://evelinafriman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0