beeest dag! :D

Grym dag/kväll/natt med Yrsa & Tova igår/idag! :D
sjukt bäst hade vi!
Först åkte vi till dem, var ute & snackade, köpte mera godis, hyrde film osv.
Gick hem gjorde pannkakor, fast vi hällde i grön karamellfärg så de blev gröna hehe...
Sen snacka vi & sen vid typ 10-11 så kollade vi på filmen vi hyrt, "i rymden finns inga känslor" den var väl sådär bra...
Sen snackade vi, sminka oss, datan osv hela natten! :D
Och omg, vi gick in på någon chatt med människor öveer hela världen som webbar med varandra,
sjukt kul hade vi med många, men det var en kille vi prata med i 4 timmar typ hehe och kan var rolig,
men kanske liiiite äcklig... ;s haha :D!
Sen så vid 7 så städade vi och vid 9 åkte vi hem hit!
Här gick jag & tova ut och tog kort & sen åkte jag, yrsa & tova till kättilsröd, vi hämtade anna rudervall också! :D
så det var vi 4.a som åkte, that was fun! :D tog massa bilder.
sen så har vi vart ute på gården snackat & ätit glass osv. och nu har de åkt hem :).
Vi hade dygnat och jag har inte ens vilat! :o
asså inte ens lagt mig ner o blundat, shit känns som jag ska dö närsomhelst!
och har bara ätit en glass & puffar på hela dageeen..
ska typ lägga mig 8, eftersom vi ska upp tidigt imorgon och rida!
men kommer typ somna vid 6 eller något? orkar inte vara uppe mera & kl. e bara 4?!?! :o åh jobbigt....

Lite bilder från idag:
Snowie:
hh
hh
h
hhh
HH

Natur:
hhh
hhh
h
hhh

Bilderna från Kättilsröd kommer i nästa inlägg,
annars blir detta fööör långt x).

hej

Kommentarer
Postat av: Tova

sjukt awesome - igår, idag & IMÅN <33

2011-04-18 @ 17:04:15
URL: http://bbengtsson.blogg.se/
Postat av: frida

Jag tycker bäst om båda deras hästar, men Ingrids häst är söt! Och Linns är fin. dudå?

2011-04-21 @ 14:32:19
URL: http://fridajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0