Skolan, lovet osv!

Idag i skolan va sooooft!
Först hade vi gympa, jag typ ba satt där h3h3,
sen kemi, var ba vid datan, sen matte - datan, sen bambarast,
köpte energidricka & godis, engelska, åt godis & sånt och ba soofta! :D
sen hade vi musik, typ bara prata.
Sen kom jag hem, pappa hade köpt mc donald´s ;).
satt vid datan och blablabla haha! :D
äntligen påsklov! asskööööönt, slippa skolan nu . . . :D
Orkar inte leta efter bilder till "dagens outfit"
utan jag hade t-shirt vit med leopardmönster+svartaleggings+vittlinne+jeansjacka+svarta tygskor (race marine)
intressant ....
Imorgon ska vi till backaplan med Anna! :D
eller ja typ helt säkert ännu.
Sen på söndag - måndag ska vi sova hos aymään & hamid! (bara ***** & ***** som fattar frt ;))
Kommer bli awesome!
Massa flum och godis & allt! :D
Sen på måndag - tisdag får vi också göra något :o? ifall ni läser detta då asså hehe!
Men på tisdag ska vi iallafall rida hos Eva-Lena! =D Kommer bli jättekul!
Sen har jag inte bestämt mera ;).


heheh
Bild på världens bästa cita & cayenne! saknar er . . . <3


hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0