Stallet!

I förrgår (onsdag) var jag i stallet med anna & jossi!

Träffade även Johanna, linnea, belinda, elin & hanna där! :D

massa flum & tog massor med kort på mina bebisar!

Och massa på alla andra i hagen hehe.

Gav Musse en ny grimma med, för hans förra var smutsig & ah..

hh

hh

En svartvit Jacson grimma & ett nosludd från Hööks. :)

 

Sen gav jag Wille en ny sadelgjord för hans gamla var svart & smutsig.

Han har ju brun sadel så passar mer med en brun sadelgjord! hehe.

Kollade ju så att den passade och den var exakt lika lång som hans förra,

så den passar! Gav han också en sadelgjordstunnel, så att det ska bli mjukt!

Sen kollade vi på när Chrille lastade Tina.

 

Här kommer 3 bilder från Wille också idag, bara för han är sötast! <3

hh

Lite udda bild, fast jag gillar udda bilder!

min

min fina lilla bebissss! <3

 

& 1 på Tingeling! <3

he

så grymt fin e hon!

 

Fler bilder kommer kanske imorgon eller något, alltså hagbilderna!

 

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0