Onödigt inlägg.

Haha har inget att göra, därför gör jag några onödiga inlägg på bloggen...
Men min header är typ 100 år gammal, jätteful, fattig osv. ;)
så ska göra en ny! :D
Vet inte vilken färg...
typ några ljusa iallafall! =D

Min första header:
(uppklickbar!)
hej
Haha fattig.se

och den jag har nu:
(uppklickbar!)
ffff
också fattig! haha :p

men på den nya tänkte jag typ domhär färgerna - hh
asså vit, lila, blå, grön & rosa.
men kanske blir lite för mycket färger...? ;)
aja, får se när jag gör den, kanske gör helt olika färger :).

så ska göra en ny! :D
Kommer nog ta lite tid + så måste jag tjata på min syster att hon ska lägga upp den,
om inte hon gör det frågar jag bara någon annan! ;)

hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0