kippholmen med bästa <3

Grym dag idag! :D

vaknade kvart över 8, fixade mig och satt vid datan.

mötte y&t på skrabbe vid halv 11.

fick vänta i typ 2 timmar på bussen... haha.

sen var vi framme! :D

haft askul, vi typ åt, prata, flumma, sola & jag & yrsa badade ;)

och mickey haha stackarns, han frös typ asmke, men vi värmde han

och sen var han bra igen eller vad man ska säga! haha.

han dödade en ödla också :o stackaaaarns.

iallafall åkte hem sen, fick vänta i 1 timme på bussen, men vi hade kul då med haha.

sen här så cyklade vi & var ute, och åt godiis.

sen nu vid 7 åkte de hem, och snart ska jag duscha ;).

imorgon skola, börjar 8, hurfan ska jag komma upp :o? haha!

ialllafaall, yrsa & tova kommer imorgon med.

 

några bilder.

inga är redigerade!!! (utan den sista)

awiii <3<3

haha vet nt vad som hänt med hans huvud haha

hihi tovis <3

yrsis  <3

haha normalt :D

stånd har alla också...

 

orkar nt mera haha, de kmr upp ngn annan dag :)

 


Kommentarer
Postat av: Tova

fettbest<3

2011-04-25 @ 20:20:20
URL: http://bbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0