Hiss/Diss?

Hiss / Diss ?
Vad tycker ni om Flätade pannband?
Själv tycker jag det är gulligt.
Kanske inte lika sött på stora hästar, hehe,
men på ponnys är det fint & sött!
Det är många som dissar dem,
jag tycker också det beror på hur de ser ut.
Sen är det ju roligt att man kan göra massor av olika mönster!
och att man kan matcha väldigt bra med dem. ;)

h
Hööks flätade är inte de snyggaste precis enligt mig :)...
vet inte varför, tycker bara de ser lite konstiga ut och
tråkigt när de bara finns i blått & rött.

hha
här är några exempel.
Bild tagen från google, men alexandra som gjort dem. :P


Så... vad tycker ni om flätade pannband?

hej


Kommentarer
Postat av: Anna

SV: såg din kommentar om "Fakta Bett" och det är inte vi som står för informationen utan det är Hööks så det är inte vi som har skrivit det. men jag ska säga en sak, och det är att man kan använda ett hur skarpt bett som helst men det kan endå vara milt för det mesta beror på ryttarens hand om man är mjuk eller hård! :) kram

2011-04-03 @ 22:46:59
URL: http://aleler.blogg.se/
Postat av: Tova

Flätade pannband är jättefina :) iaf dom din mamma gör ^^

2011-04-04 @ 14:30:09
URL: http://bbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0