. . . . . .

Imorgon är det ridning!
Hopplektion på Wille <3
Kommer inte matcha,
eftersom vi tydligen inte får? :s
Vi har alltid fått, men nu heelt plötsligt får man inte ?!
Jag vet nog vem som fixat det så.
Och jag, jossi, tova & yrsa ska antingen skaffa foderhäst eller
byta ridskola, typ bulycke! :)
För att man känner sig inte välkommen på alleby längre och
så är våran ridlärare inte riktigt utbildad så det är inte roligt,
och så får jag knappt rida mina älsklingshästar.
Och vi har lagt ner så mycket pengar på att köpa allt vi har,
och så ska det inte användas?
därför byter vi ridskola.
Jag iallafall kommer självklart komma och hälsa på typ 1 gång i veckan)
wille, tingeling, musse, nicke & putte! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Bara för att jag inte kommer rida de mer betyder de inte att jag älskar dem
mindre för det?
För dom är världens bästa hästar!!! <3 (+ donna & cayenne!!) <3<3<3

gf wille och jag!
kolla på den finaste bebisen wille <3

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0