"dagens"

Dagens humör : trött.

Dagens saknad : mycket.

Dagens musik : Judas - Lady Gaga

Dagens mat : popcorn än så länge x'D

Dagens dryck : 7up

Dagens klädsel : ska duscha och sånt, så inte på mig mer än typ leggins tshirt osv. men ska

ta på mig andra kläder senarää.

Dagens bok: ingen

Dagens roliga : backaplan med mella sen.♥

Dagens plus : att det är sommarväder ute! :D

Dagens minus : mke.

Dagens frisyr : läs samma som på "dagens klädsel."

Dagens göra : Backaplan.

Dagens bild: Den under då? ;)

jag ska gå och duscha nu, sen när jag är klar så om jag hinner så

gör jag ett till inlägg och sen kanske ett till inlägg med lite

bilder från hästarna i hagen! :)

 

hej


Kommentarer
Postat av: Rasmusrebekka

Interesting.

2011-05-25 @ 19:45:00
URL: http://rasmusrebekka.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0