dagen typ?

Vaknade vid halv 11, gick & duscha och har suttit vid datorn ända tills nu. ;)
Ska snart göra iordning mig, sen vid kvart över 3 eller något ska vi till Ica & köpte
godis & dricka, och sen åker vi till H & A ! :D
Kommer bli feeeeett kul ^^
Vi ska typ va ute, sen typ kolla film & sen flumma hela natten!
Sen på måndag får väl vi hitta på något att göra! :3
På tisdag ska vi rida hos Eva-Lena!
Kommer bli dålig uppdatering domma dagarna då hehe. :p
Idag uppdaterar jag nog ingenting ikväll, kanske något inlägg
på måndag & på tisdag efter ridningen kommer det nog några inlägg.
Aja, ska fortsätta med det jag höll på med & sen göra iordning mig!
ska se ifall jag hittar på något mer inlägg! 

hh
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0