Dagen idag & igår!

Igår
Yrsa & Tova kom, vi gick ut & handlade sen spelade vi fotboll haha!
sen så hade vi inget att göra så vi gick ut och cykla, ja skjutsade tova,
och yrsa jossi! ;)
Det var askul! :D
sen kom vi hem och vi ska nog sluta på alleby nu, de flesta vet varför.

Idag
Yrsa & Tova kom, vi handlade sen cyklade vi till typ långt bort haha,
sen så ramlade ja och tova me cykeln :( haha det var fuunnie!
sen så hem, åt och pratade och ah.
sen så regnade det och då cyklade vi igen HAHA omg, typ våran hobby..? nej men.
så ramlade jag & tova igen! xD
haha har aaaaaasont där nu :( men det var sjuktkul och ja och jossi kunde
typ inte sluta skratta! :D
sen åkte vi hem, pratade lite och sen så skulle de hem!

Nu sitter jag här.. hehe!
Imorgon ridning - hopplektin på Wille! <3
Nu ska jag sitta vid datan lite och sen ska jag se på teve!
sen ska jag nog plugga på proven vi har imorgon, men får se
orkar nog inte. :P

dfsdf
bild jag tog typ förra veckan!

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0