Brooown outfit

Denna gången ska jag & wille vara bruna! hehe :D

 

h

Varför jag numrerat dom är för att jag ska skriva vad det är här under:

1. Sadelpadd.

2. Jacson schabrak.

3. Fårludd (ska sitta i nacken)

4. Brun rosett (haha redigerad bild, rosetten är brunare irl)

5. Pannband, det nya jag ska ge honom! :)

 

hej

Sen hans träns då.

Ett brunt jacson.

såhär ser det ut!

Kommer ju byta ut pannbandet till hans nya + sätta nolsudd i nacken + snokrem.

 

hh

Och sen hans sadel!

Som ni har kunnat läsa i något inlägg innan så har jag bytt ut hans sadelgjord,

till en brun bucas & gett han en sadelgjordstunnel! ;)

(kollade ju så att den passa & det gjorde den, den var exakt lika lång som hans förra)

För denna svarta på bilden passar inte in när han har brun sadel & så var den jättesmutsig.

Ska försöka fixa bruna stigläder också snart.

hhh

hh

 

Och en bild på min sötnos sist då! :)

hh

 

hej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0