-.-

Så jävla sjukt att man ska behöva skriva detta flera gånger. men OKEJ.

Så dumt att människor tror att bara för att man börjat gilla en till häst,

har man plötsligt slutat gilla de andra & gillar den mycket mer än de andra

helt plötsligt?

Har redan skrivit detta och ni borde väll fatta att man kan gilla flera hästar!

Jag fick en komentar som var såhär: "du gillar typ balleroga mer än wille och de nu ? hahah <3"

Och nej.

Bara för att jag har börjat gilla balleroga nu så betyder det inte att jag slutat gilla wille och dem?

jag gillar ju såklart wille och dem mera eftersom jag känner de mer & har ju bara ridit balleroga 1 gång.

men älskar frt balleroga.

Men så dumt att folk tror sånt, blir så sjukt irreterad och är så jävla trött på detta nu.

men visst att jag kanske skriver lite mer om ballerogadonna&cayenne ibland då jag saknar

dom och inte får träffa dom?

wille & dem kan jag träffa i princip när som helst.

 

Okej, skulle inte få det att låta så argt, men blir så jävla trött på det.

och du som skrev komentaren (säger nt namn) jag är inte arg på dig :),

men du har skrivit detta många gånger och du vet att jag inte gör det

så varför skriva en sån komentar? :p

 

dfdfs

 

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0